10 روش برای جذاب تر کردن وب سایت برای مشتریان

1) یک نام دامنه جذاب را انتخاب کنید

به یاد داشته باشید، نام دامنه شما نباید نام کامل شرکت شما باشد. به عنوان مثال، اگر نام کسب و کار شما لوازم تولید و خودرو ضد گلوله است، استفاده از دامنه ضدگلولهmanufacturingandautomotivesupplies.com توصیه نمی شود. در عوض، چیزی مانند bulletproofmanufacturing.com یا bulletproofsupplies.com انتخاب بسیار بهتری خواهد بود.

2) حرکت را آسان کنید

وقتی بازدیدکنندگان به سایت شما می‌رسند، باید بتوانند با کمترین تلاش به محصولات و خدمات اصلی شما برسند. باید درست در مقابل آنها باشد. اگر در عوض مجبور شوند زمان زیادی را صرف جستجو در هزارتوی ضرب المثلی از صفحات وب صرف کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، تجربه بسیار ناخوشایندی برای آنها خواهد بود.

علاوه بر این، مطمئن شوید که شماره تلفن، آدرس و تماس‌های کاری شما (CTA) به وضوح در سراسر سایت قابل مشاهده است، همانطور که برای مشتری ما، Elite RV انجام شده است.

3) از تصاویر استوک اجتناب کنید

در حالی که استفاده ساده از تصاویر استوک در سراسر سایت وسوسه انگیز است، بهتر است از تصاویر خود استفاده کنید. عکس های پرسنل، محل و هر چیز دیگری که با خدمات شما مرتبط است به ایجاد حس اعتماد در مشتریان بالقوه کمک می کند.

4) سایت خود را به طور منظم به روز کنید

مهم نیست در چه صنعتی هستید، بازدیدکنندگان بیشتر به چیزهای جدید علاقه مند هستند. اگر آنها به بخش وبلاگ شما نگاه کنند و متوجه شوند که آخرین مقاله شما 3 سال پیش ارسال شده است، دو چیز به آنها می گوید:

بخش وبلاگ شما نادیده گرفته شده است

پست های وبلاگ شما قدیمی است و ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که از آن زمان جایگزین شده است

با افزودن محتوای با کیفیت بالا به طور منظم به سایت خود، بازدیدکنندگان جدید خود را تحت تاثیر قرار می دهید و به بازدیدکنندگان قبلی دلیلی برای ادامه بازگشت به سایت خود می دهید.

5) اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگو است (موبایل دوستانه)

از سال 2016، افراد بیشتری نسبت به رایانه های رومیزی از دستگاه های تلفن همراه برای مرور وب استفاده می کنند. از آن زمان به بعد، شکاف بین استفاده از تلفن همراه و دسکتاپ تنها به افزایش خود ادامه داده است. در این صورت، وب سایت شما باید سازگار با موبایل باشد. این شامل داشتن یک وب سایت واکنش گرا است که نسخه ای از سایت شما را که برای دستگاه خاص آنها بهینه شده است را نمایش می دهد و بهترین تجربه کاربری ممکن را تضمین می کند.

6) یک صفحه مفصل «درباره ما» ارائه دهید

هنگامی که شخصی از سایت شما بازدید می کند، ناگزیر مایل است در مورد تاریخچه شرکت شما و کارکنان آن، به ویژه کارکنان ارشد اطلاعات کسب کند. وجود این در آنجا به ایجاد اعتبار کمک می کند و به رفع هرگونه شک و تردیدی که ممکن است مشتری در مورد تجارت با شما داشته باشد کمک می کند. این امر به ویژه برای مشاغل آنلاین که فروشگاه آجر و ملات ندارند بسیار مهم است. شما باید بتوانید آنها را متقاعد کنید که عملیات شما واقعی است.

7) ویژگی های وب سایت خود را بهبود بخشید

اگر سایت شما از قبل وبلاگ ندارد، یک وبلاگ ایجاد کنید. اگر خدمات حمام کردن و نظافت حیوانات خانگی ارائه می دهید، اما گالری ندارید، یکی اضافه کنید! بازدیدکنندگان مشتاقند ببینند حیوانات خانگی مورد علاقه‌شان پس از دریافت تزئینات درجه یک، چیدمان و شست‌وشو چه شکلی می‌شوند. به این فکر کنید که چه چیزی را می توانید در سایت وردپرس خود اضافه یا بهبود بخشید تا تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگان افزایش دهید.

8) بخش نظرات را اضافه کنید

چه راهی بهتر از این که مشتریان قبلی تجربیات خود را با شرکت شما توصیف کنند، برای جذب دیگران برای دریافت خدمات یا خرید محصولات از شما، چه راهی بهتر است. هنگام اضافه کردن گواهینامه ها، بهتر است مواردی را داشته باشید که سطح مناسبی از جزئیات را ارائه دهند. توصیه هایی که صرفاً چیزی در امتداد این جمله می خوانند که «این بچه ها شگفت انگیز هستند»، واقعاً هیچ چیز مفیدی به مشتریان احتمالی ارائه نمی دهد.

به طور معمول، زمانی که مشتریان از خدمات بدی که دریافت می‌کنند شکایت می‌کنند، برای توضیح اینکه چرا احساس ناامیدی از شرکت دارند، تمام تلاش خود را می‌کنند. این دقیقاً سطح جزئیات مورد نیاز برای نظرات مثبت ایده آل است.

9) از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

امروزه همه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، بنابراین منطقی است که کسب و کارها از این امکان برای اطلاع رسانی، تبلیغات و تعامل با مشتریان خود نهایت استفاده را ببرند. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای رشد پایگاه مشتریان شما و بازگرداندن افراد بیشتر و بیشتری به وب‌سایت شما هستند.

10) از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید

چه یک لوله کش برای تعمیر یک شیر آب چکه، یک وکیل برای حل اختلاف، یا یک جواهرساز محلی که مارک خاصی از ساعت لوکس را در اختیار دارد، مهم نیست که فرد به دنبال چه چیزی است، آن را در گوگل جستجو می کند. یک وب‌سایت کاملاً جدید بدون بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) مانند یک ستاره کوچک است که در عمیق‌ترین و تاریک‌ترین نقاط فضای بیرونی به دام افتاده است. فقط برای کسانی قابل مشاهده است که از وجود آن اطلاع دارند. با سئو سایت شما برای همه قابل مشاهده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.