مجله حَرانِت
با توجه به اینکه روزانه میلیاردها جستجو به تنهایی در گوگل انجام می شود و رقابت برای کسب و کار بیشتر و شدیدتر می شود، ضروری است که وب سایت شما بتواند تأثیری قوی بر مشتریان بالقوه بگذارد.
دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد؟ این دقیقاً همان چیزی است که من قصد دارم امروز در مورد آن صحبت کنم.
بازاریابی دیجیتال به معنای بهرهبرداری از کانالهای دیجیتالی، از جمله موتورهای جستجو، رسانههای اجتماعی، ایمیل، اپلیکیشنهای موبایل و وبسایتها، به منظور تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده میشود. این استراتژی شامل استفاده از وسایل دیجیتالی مانند تلویزیون یا رادیو نیز میشود.
تجارت الکترونیک به خرید و فروش کالاها و خدمات، انتقال وجوه یا دادهها از طریق شبکههای الکترونیکی و اصولاً اینترنت اطلاق میشود. در این نوع تجارت، مبادلات تجاری میان شرکت به شرکت (B2B)، شرکت به مصرفکننده (B2C)، مصرفکننده به مصرفکننده (C2C) یا مصرفکننده به شرکت (C2B) صورت میگیرد.
عضویت در خبرنامه
جدیدترین مطالب