بیش از 10 سال ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. حرانت یک آژانس دیجیتالی مبتنی بر تکنولوژی روز است.

اطلاعات تماس
بازاریابی محتوا چیست؟

تولید و بازاریابی محتوا در کسب وکارهای امروزی

این نوع از بازاریابیِ کسب‌و‌کار یا برند می‌کوشد با به‌اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی، سرگرم‌کننده یا آگاهی‌بخش، به خوانندگان کمک کوچکی کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای خرید خود را نشان دهد. در حقیقت در این نوع بازاریابی، مردم را به خرید مجبور نمی‌کنیم؛ بلکه به آنها کمک می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این میان، خریداری از ما باشد.

کارشناسان متخصص و با تجربه شرکت حرانت باانجام خدمات تولید محتوا و بازاریابی محتوایی با مناسب‌ترین قیمت تولید محتوا به شما کمک می‌کنند تا افزایش فروش را تجربه کنید.

چرا باید بصورت اصولی تولید محتوا کنیم؟

تولید محتوا کلید طلاعی افزایش فروش

تولید محتوا برای محصولات و خدمات وب سایت ها این فرصت را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد تا با معرفی محصولات و خدمات خود به کاربران و ایجاد احساس نیاز در  آنها به سادگی بتوانند افزایش فروش را تجربه کنند.

افزایش بازدید سایت

تولید محتوا یکی از ابزارهای مهم برای افزایش بازدید سایت است. محتوای سایت و وبلاگ تاثیر به سزایی در افزایش بازدید و در نتیجه افزایش درآمد کسب و کارها دارند. بزرگترین سایت ها افزایش ترافیک خود را مدیون تولید محتوا مستمر و تخصصی هستند.

جذب بازدیدکنندگان هدفمند

با انتخاب کلمات کلیدی پرترافیک و مرتبط با حوزه کاری شما و همچنین تولید محتوا برای کلمات کلیدی پرترافیک، این شانس را بدست خواهید آورد تا با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل سهم زیادی از کاربرانی را که به حوزه کاری شما علاقه‌مند هستند و کلمات هدفتان را سرچ کرده‌اند، جذب کنید.

بهبود سئو و رتبه سایت

تولید محتوا یکی از مهم ترین عوامل بهبود سئو و بهینه‌سازی است. تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت باعث بهبود رتبه سایت می شود. و به همین دلیل است که بیشتر مدیران سایت‌ها، تولید محتوا را در برنامه خود قرار داده‌اند و سعی می‌کنند تا نویسندگان با تجربه و متخصص را برای تولید محتوا وب سایت خود انتخاب کنند.

بازاریابی کم هزینه همراه با بازدهی بالا

جلب اعتماد کاربران یکی از نکات مهم برای افزایش فروش است. شما باید به مخاطب خود نشان دهید علاوه بر اینکه فروشنده خوبی هستید در حوزه کاری خودتان تخصص لازم را دارید و به او کمک خواهید کرد تا بهترین گزینه را انتخاب کند. در حالی که تبلیغ کوتاه نمی تواند این کار را برای شما انجام دهد.

افزایش اعتبار و آگاهی از برند

تولید محتوا به شما کمک می کند زمانی که کاربران، خدمات و محصولاتی که برند شما آنها را ارائه می دهد، جستجو می‌کنند با شما مواجه شوند و در صورتی که بتوانید از طریق محتوا به خوبی نیاز آنها را پاسخ دهید در ذهن مخاطبان هک خواهید شد و برندینگ و اعتبار شما در بین کاربران افزایش خواهد یافت.

چرا بازاریابی محتوا با حرانت

مراحل انجام تولید محتوا سایت در حرانت

01
شناسایی مخاطبان هدف ( پرسونا )

پرسونا توصیف جامعی از ویژگی های مشتری‌های هدف شما است. این ویژگی‌های می توانند شامل تحصیلات، سن، شغل، جنسیت، علایق و … بسیاری از موارد دیگر باشد. مشخص کردن این ویژگی ها به شما کمک می‌کند تا بهتر مشتریان خود را بشناسید. تعیین پرسونا برای تولید محتوا به شما این امکان را می‌دهد تا با درک رفتار مخاطبان بتوانید راحت‌تر مخاطبان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

02
تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی و شناسایی کلمات پر ترافیک و کم رقابت یکی از مهم‌ترین موارد در زمینه سئو و تولید محتوا می‌باشد. شناسایی کلمات با نرخ تبدیل بالا و الویت‌بندی آن‌ها بر اساس میزان سختی نیز از جمله خدماتی است که در این مرحله انجام می‌شود. همچنین تدوین تقویم محتوایی که شامل اطلاعاتی درباره زمان‌بندی تولیدمحتوا، انتشار محتوا، تعدادکلمات و نوع محتوا می‌باشد، نیز یکی دیگر از مواردی است که در این گام انجام می شود.

03
نگارش محتوا

پس از تعیین کلمات مناسب برای تولید محتوا نوبت به تحقیق در رابطه با موضوعات تعیین شده و نگارش محتوا می‌رسد. در این مرحله علاوه بر نگارش و تولید محتوا فارسی، تولید محتوا به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز به صورت تالیفی و ترجمه انجام می‌شود.

04
بهینه سازی محتوا بر اساس اصول سئو

رعایت اصول سئو داخلی یکی از مهم‌ترین نکات در تولید محتوا است. تولید محتوا سئو شده باعث می‌شود تا بتوانید برای کلمات کلیدی مدنظرتان، در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و با جذب بازدیدکنندگان هدفمند فروش و درآمد خود را افزایش دهید.

05
انتشار محتوا

آخرین مرحله در فرآیند تولید محتوا قراردادن و بارگذاری محتوا بر روی وب سایت است. از آنجا که وب سایت‌های مختلف CMS های متفاوتی دارند آشنایی با این CMS ها و نحوه قرارگیری محتوا بر روی آنها یکی از نکاتی است که کارشناسان تولید محتوا باید به آن مسلط باشند.

سوالات متداول

هزینه تولید محتوا متنی با توجه به آنکه محتوا تالیفی، ترجمه یا بازنویسی باشد کاملا متفاوت است. برای آگاهی از تعرفه تولید محتوا می توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی که در زیرآمده با کارشناسان حرانت در ارتباط باشد.

یکی از مهم ترین عواملی که کارشناسان تولید محتوا حرانت همواره به آن توجه خاصی دارند تولید محتوا بر اساس اصول سئو شده می‌باشد.

برای ثبت سفارش تولید و بازاریابی محتوا از طریق یکی از راه‌های ارتباطی ما که در زیر آمده با کارشناسان حرانت در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

مقدار محتوا متناسب با نوع کسب و کار و رقابتی که در آن حوزه وجود دارد تعیین می‌شود.

راه‌های ارتباطی

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر فقط کافیست با یکی از راه‌های ارتباطی ما، با ما در تماس باشید...

راه‌های ارتباطی ما