بیش از 10 سال ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. حرانت یک آژانس دیجیتالی مبتنی بر تکنولوژی روز است.

اطلاعات تماس
دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی رسانه های
اجتماعی و مدیریت خدمات

دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود.

خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل انتخاب بسترهای متنوع در دنیای دیجیتال بمنظور معرفی یک برند، خدمت یا محصول صورت می پذیرد.  روشهای مختلفی برای ارائه این خدمات وجود دارد، اما نوع اجرای خدمات بر روی نتیجه‌ی آن بسیار تاثیر گذار است. اینکه چطور و از کجا خدمات مارکتینگ را شروع کنید و چه اهداف و استراتژی‌هایی را پیش بگیرید می‌تواند روی نتیجه‌ی کار بسیار تاثیر گذار باشد.

دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
ابزارها در دیجیتال مارکتینگ

انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

خدمات ما

آنچه انجام می دهیم

01
01
مشاور دیجیتال مارکتینگ

با بهره‌مندی از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ می‌توانید در مدیریت منابع انسانی، مالی، زمانی و … موفق‌تر باشید. مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا با استفاده از یک برنامه‌ریزی هدفمند و زمان‌بندی مشخص در مسیر اهداف خود با اطمینان خاطر بیشتری گام بردارید.

02
02
تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره شما است. محتوا ما را آگاه می‌کند، به سؤالاتمان پاسخ می‌دهد، سرگرممان می‌کند، باعث می‌شود لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان می‌کند و…. محتوا به شما کمک می‌کند، مشتری‌ها را به سمت خود جذب کنید تا مخاطبان درگیرتان شوند و از تعامل با شما ارزش بدست بیاورند.

03
03
سئو و بهینه سازی سایت

موتورهای جستجو در فراهم آوردن ترافیک هدفمند بی نظیر و منحصر به فرد هستند. افراد زمانی که به دنبال محصول یا خدمات مورد نیاز خود می‌گردند اولین جایی که بررسی می‌کنند موتورهای جستجو است. بنابراین با انجام فرآیند سئو سایت، این امکان را برای کسب و کارتان فراهم کرده‌اید تا در فضای اینترنت، در دیدرس افراد بسیار زیادی باشید که از قضا مشتریان بالقوه شما هستند.

04
04
تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ

برای حضور در فضای آنلاین نیاز به برنامه استراتژی بازاریابی دیجیتال دارید. این برنامه به کسب و کار شما کمک می‌کند تا جهت تحقق اهداف دیجیتال تعیین شده از طریق کانال‌های بازاریابی آنلاین اقدام کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که همه کانال‌های بازاریابی برای همه کسب و کارها مناسب نیستند. یعنی اگر سئو برای کسب و کاری جواب داده یا نداده است الزامی وجود ندارد که برای شما هم این چنین خواهد بود. پس بنابراین لازم است که هر کسب و کاری برای رسیدن به اهداف بازاریابی خودش استراتژی دیجیتال مارکتینگ منحصر به فردی تدوین کند.

05
05
طراحی کمپین تبلیغاتی

مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی چندجانبه است که با برنامه‌ریزی دقیق، بکوشد پیام مناسب در دوره زمانی مناسب با بودجه مناسب را به سمع و نظر مخاطبان هدف برای دست یابی به اهداف آن کمپین، ترغیب نماید. معمولا کمپین‌های تبلیغاتی مبتنی بر هدف و یا مبتنی بر بودجه است. به عبارت دیگر بر اساس هدف مشخص و برای رسیدن به آن کمپین طراحی می‌شود و یا در ابتدا بودجه مشخص می‌شود و کمپین بر اساس مقدار آن بودجه طراحی می‌شود. همانطور که از تعریف مشخص است، کمپین تبلیغاتی مجموعه ای از پارامتر ها را در خود دارد که آن را از یک تبلیغ ساده یا تبلیغ مناسبتی جدا می کند. شاید یکی از مدلهای ساده که تصویر خوبی از تبلیغات ارائه می‌دهد مدل ۵M باشد. به این پنج واژه توجه کنید: Mission (ماموریت)، Money (پول و بودجه)، Message (پیام)، Media (رسانه مورد استفاده)، Measurement (ارزیابی اثربخشی تبلیغات)

06
06
بازاریابی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام مارکتینگ

شبکه‌های اجتماعی، شما را به انبوهی از میلیون‌ها کاربر مرتبط می‌کند. شما در این فضا می‌توانید مخاطبان خود را به صورتی دقیق شناسایی و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. با تولید محتوای مناسب می‌توانید در یک بستر اجتماعی با مشتریان خود ارتباطی دوستانه ایجاد کنید، ارتباطی که می‌تواند ادامه‌دار باشد و عمیق‌تر شود. شاید مخاطبان بالقوه شما طرفداران آینده شما باشند. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از چندین ابزار دیجیتال مارکتینگ است که می‌توان از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات استفاده کرد. از این روش می‌توان برای افزایش ترافیک ورودی وبسایت شرکت استفاده کرد و همینطور برای پشتیبانی بیشتر از مشتریان به کار می‌آید.

فرآیند دیجیتال مارکتینگ

مراحل انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ

01
آنالیز و تحلیل وضعیت کسب و کار

اولین اقدام بعد از بستن قرارداد خدمات دیجیتال مارکتینگ، آنالیز و تحلیل وضعیت کسب و کار است. تحلیل وضعیت شامل بررسی موقعیت خود کسب و کار، مخاطبین هدف و رقبا و… می‌باشد که به صورت دقیق تمامی عوامل تاثیر گذار را مورد بررسی قرار می‌دهیم. کسانی پیروز می‌شوند، که در مرکز فرماندهی خود تعداد زیادی از عوامل را قبل از مواجهه با یک چالش به حساب می‌آورند. کسانی که شکست می‌خورند، در مرکز فرماندهی خود تعداد کمی از عوامل را قبل از مواجهه با یک چالش به حساب می‌آورند. محاسبه زیاد منجر به پیروزی می‌شود و محاسبه کم منجر به شکست می‌شود. بنابراین هرچه تجزیه و تحلیل بهتر باشد، تصمیم های آتی آسان تر خواهد شد.

02
هدفگذاری بر اساس اهداف کلان

بعد از تحلیل وضعیت موجود نوبت به هدفگذاری برای رسیدن به وضعیت مطلوب است. بعد از بررسی وضعیت موجود لازم است تا اینکه مشخص شود شما به کجا قرار است برسید و نهایت قله‌ی شما کجاست. مشخص کردن اهداف بسیار مهم است چرا که شما اگر ندانید به کجا می‌خواهید بروید هرچقدر که تلاش کنید هیچ گاه به مقصدتان نمی‌رسید. این اهداف می‌تواند شامل افزایش تعامل با مخاطبین، افزایش بازدید سایت، افزایش آگاهی از برند توسط مخاطبان، افزایش فروش آنلاین، افزایش ثبت نام در اپلیکیشن و یا سایت و … باشد.

03
تدوین استراتژی و تاکتیک های بازاریابی

با کمک استراتژی‌ها معین می‌کنید که چگونه و از کدام قسمت از بازار و کدام مسیر باید شروع به فعالیت نمود. بطور کلی در مرحله‌ی استراتژی باید برای رسیدن به اهداف خود تمامی مسیر‌های ممکن را شناسایی کرده و به دنبال انتخاب بهترین استراتژی برای رسیدن به هدف باشید. و در نهایت با انتخاب تاکتیک های مناسب جهت تحقق اهداف بازاریابی کسب و کار تلاش کرد. در مرحله تاکتیک باید بهترین تاکتیک را متناسب با موقعیت و وضعیت شرکت، بازار، مشتریان و … تعیین شود. در پروژه بازاریابی دیجیتال از تاکتیک‌هایی استفاده می‌شود که مختص دیجیتال و بازاریابی است. یعنی تاکتیک‌های منحصر به دیجیتال مارکتینگ که شامل سئو سایت، تبلیغات کلیکی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی، کمپین های تبلیغاتی و… را می‌توان به عنوان تاکتیک‌های دیجیتال مارکتینگ نام برد.

04
اجرا تمامی اقدامات برنامه ریزی شده

بعد از مشخص شدن استراتژی‌ها و تاکتیک نوبت به شروع اقدامات عملیاتی می‌رسد. اجرای تمامی اقدامات برنامه ریزی شده به صورت درست و در زمان مشخص شده یکی از مهم‌ترین بخش‌های پروژه برای رسیدن به اهداف است.

05
کنترل و ارزیابی اقدامات پروژه

برای رسیدن به اهداف باید بر اساس استراتژی‌ها تصمیم گیری شود و از با استفاده از تاکتیک‌ها، اقدامات لازم و درست انجام شود. اما برای سرعت بخشیدن و بررسی کیفیت اقدامات انجام شده باید تمامی آن‌ها را مورد کنترل و ارزیابی قرار دهیم تا احتمال رسیدن به اهداف را بالاتر ببریم تا در نهایت اهداف مشخص شده تحقق یابند.

راه‌های ارتباطی

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر فقط کافیست با یکی از راه‌های ارتباطی ما، با ما در تماس باشید...

راه‌های ارتباطی ما