با استفاده از ایمیل و گذرواژه ارائه شده در هنگام ثبت نام وارد حساب خود شوید.
ثبت نام کمتر از یک دقیقه طول می کشد اما به شما امکان کنترل کامل سفارشات را می دهد.
محصولی در سبدخرید وجود ندارد
دیجیتال مارکتینگ از سالها پیش تا به امروز بوده و تعاریف بسیار متنوعی توسط افراد مختلف برای دیجیتال مارکتینگ مطرح شده است. ولی بصورت کلی دیجیتال مارکتینگ یعنی:
انواع مختلفی از کانالهای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. این کانالها پلتفرمهایی هستند که میتوانید از آنها برای دستیابی به مخاطبان هدفی که متناسب با برند، محصول یا خدماتتان هستند، استفاده کنید و به اهداف بازاریابی خود نزدیک شوید.
بسته به شرایط و نیازهایتان باید بدانید که از کدام کانال بازاریابی دیجیتال استفاده کنید و سپس بهترین شیوهها را برای رسیدن به یک هدف خاص اجرا کنید. بیشتر اهداف شما احتمالاً مربوط به ایجاد سرنخ، افزایش آگاهی از برند، بهبود نرخ تبدیل و در نهایت، فروش بیشتر خواهد بود. بهعلاوه شما میتوانید ترکیبی از استراتژیها را برای اهداف مختلف در نظر بگیرید و با هم ترکیب کنید.
در ادامه به هرکدام از این شاخههای دیجیتال مارکتینگ میپردازیم و خواهید دید که کدامیک بیشترین پتانسیل را برای رفع نیازهای کسبوکار و مخاطبان شما دارد.
بازاریابی محتوا منجر به نتایج، افزایش اعتماد و ایجاد آگاهی از برند میشود. با انتشار محتوا خود را بهعنوان یک مرجع معرفی میکنید.
بیش از 90 درصد از تجربیات آنلاین افراد با یک جستجوی آنلاین ساده از طریق موتورهای جستجو آغاز میشود و از آن برای تحقیق، خرید و سرگرمی استفاده میکنند.
سئو به بازاریابان کمک میکند تا بهطور ارگانیک برای کلمات کلیدی هدف خود رتبهبندی کنند، درحالیکه SEM به این صورت که به ازای هر کلیکی که دریافت میکنید باید هزینهای پرداخت کنید.
ایمیل همچنین توانایی پشتیبانی از سایر اهداف بازاریابی را دارد؛ بنابراین جای تعجب نیست که 73٪ از بازاریابان B2B میگویند که ایمیل ابزار اصلی آنها برای ایجاد سرنخ و درآمد است.
پرداخت به ازای کلیک یا PPC یک مدل تبلیغاتی خاص است که در آن شما فقط به ازای تعداد کلیکهایی که روی تبلیغ خود دریافت میکنید هزینه میپردازید.
شبکههای اجتماعی بر رسانههای دیجیتال تسلط داشتهاند و میلیونها یا حتی میلیاردها کاربر را در سراسر جهان جذب کردهاند. همین موضوع آنها را به منبعی ارزشمند برای افزایش ترافیک تبدیل میکند.
اتوماسیون بازاریابی به نرم افزار یا مجموعه برنامهنویسیهایی اطلاق میشود که عملیات اصلی بازاریابی دیجیتالی شما را خودکار میکند.
با محتوای حمایت شده، شما به عنوان یک برند به شرکت یا نهاد دیگری پول میدهید تا محتوایی را ایجاد و تبلیغ کند که به معرفی برند یا خدمات شما بپردازد.
روابط عمومی آنلاین، عملی است برای پوشش آنلاین به دست آمده با نشریات دیجیتال، وبلاگ ها و سایر وب سایتهای مبتنی بر محتوا. این بسیار شبیه روابط عمومی سنتی است، اما در فضای آنلاین.
بازاریابی درونگرا روشی برای رشد سازمان شما از طریق ایجاد روابط معنادار و پایدار با مصرف کنندگان، مشتریان بالقوه و مشتریان احتمالی است.
بازاریابی وابسته یکی از پردرآمدترین انواع بازاریابی دیجیتالی است که شامل مشارکت با یک خردهفروش آنلاین است که در آن از هر فروش یا سرنخهایی که وارد میکنید، کمیسیون دریافت میکنید.
کاربران گوشیهای هوشمند 90 درصد از زمانی را که درگوشیهای خود صرف میکنند به استفاده از برنامهها و بازیها میگذرانند که همین امر برنامههای تلفن همراه را به یک کانال بازاریابی سودآور تبدیل میکند.
اگر برایتان سوال است که چرا بازاریابی دیجیتال اهمیت دارد، به نکات زیر توجه کنید:
بازاریابی آنلاین یک فناوری در حال تحول با سرعت بالا بوده و فرصتهای شغلی بسیار زیادی را به وجود آورده است. از دهه ۱۹۹۰ تا به امروز، بازاریابی دیجیتال نیمی از وضعیت معیشت و روند فناوری را به خود اختصاص داده است.
با استفاده از شبکههای اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام و حتی با ایجاد وبلاگ میتوانید به راحتی کسب و کار خود را شروع کنید. سپس میتوانید با تدوین یک استراتژی مناسب، بهترین کانال بازاریابی را برای دسترسی به مخاطبان هدف خود مشخص کرده و فعالیتتان را آغاز کنید.
شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و یوتیوب میتوانند برای وبسایت شما ترافیک قابل ملاحظهای را ایجاد کرده و حتی محصولات با خدماتتان را تبلیغ کنند. با استفاده از بازاریابی دیجیتال میتوانید مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.
تطبیق بازاریابی آنلاین با سازمان شما یک ضرورت است و به شما امکان میدهد تا شرکت و چشماندازتان را بشناسید. حتی اگر شما محتوا و وبسایت عالی داشته باشید، باز هم ممکن است به دلیل مطلع نبودن از روند فعلی بازار، نتیجه مطلوبی نگیرید.
برای انجام دیجیتال مارکتینگ ابزار های خاص مورد نیاز است که در زیر به آنها اشاره شده است.
اگر برای کسب و کار خود نیاز به دیجیتال مارکتینگ دارید ولی هنوز سوالات و ابهاماتی دارید، یا اینکه به هر دلیل به یکی از قسمت ها و ابزار های دیجیتال مارکتینگ احتیاج داشتید، کافیست با ما تماس بگیرید و از چالش ها و مشکلات خود حرف بزنید.
ما از سطح مشاور تا سطح مجری در زمینه دیجیتال مارکتینگ در کنار شما هستیم تا شما با خیال راحت به کسب و کار خود بپردازید.