بیش از 10 سال ما به افراد و شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. حرانت یک آژانس دیجیتالی مبتنی بر تکنولوژی روز است.

اطلاعات تماس
هدف از تولید محتوا

اهداف اصلی تولید محتوا

بازاریابی محتوا به صورت کلی از سه حلقه اصلی تشکیل شده است: استراتژی محتوا، تولید محتوا و انتشار محتوا. حلقه تولید محتوا، کلیدی‌ترین بخش از این زنجیره خواهد بود. به این دلیل که اگر حتی شما استراتژی محتوای کامل و دقیقی تدوین کرده باشید اما قدرت اجرا و پیاده‌سازی استراتژی را از طریق تولید محتوای اثربخش و تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطبان و استراتژی تدوین شده، نداشته باشید عملاً در فرایند بازاریابی محتوا موفق نبودید و طبیعتاً پس از انتشار آن محتوا نیز موفقیتی را بدست نخواهید آورد.

دیجیتال مارکتینگ

تولیدات کلی محتوا

01
تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی یکی از پرکاربردترین انواع محتوا است که در فرمت‌های متفاوتی تولید می‌شود. به نوعی می‌توان مهمترین هدف از تولید انواع محتوای متنی را سئو یا همان بهینه‌سازی محتوای بخش‌های متفاوت وب‌سایت برای موتور‌های جستجو دانست.

02
تولید محتوای گرافیکی

برخی مخاطب‌ها حوصله خواندن یک متن طولانی را ندارند، برخی نیز وقت این کار را ندارند. ممکن است با توجه به محصول و نیاز مخاطبتان به این نکته پی ببرید که تولید محتوای گرافیکی نسبت به محتوای متنی برای کسب‌وکار شما اثربخش‌تر می‌باشد، این محتوای گرافیکی ممکن است یک پست برای شبکه‌های اجتماعی یا یک اینفوگرافیک برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی باشد.

03
تولید محتوای ویدئویی

ممکن است تولید محتوای گرافیکی نسبت به محتوای متنی برای کسب‌وکار شما اثربخش‌تر می‌باشد، این محتوای گرافیکی ممکن است یک پست برای شبکه‌های اجتماعی یا یک اینفوگرافیک برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی باشد.

05
تولید محتوای صوتی

به علت بزرگ شدن شهرها، ترافیک و … امروزه بسیاری از ما چیزی بالغ بر ۲ ساعت از زمان خود را در خودروی شخصی و یا وسیله نقلیه عمومی می‌گذرانیم که در اغلب این موارد امکان مطالعه محتوای متنی را نداریم و ترجیح می‌دهیم به یک فایل آموزنده صوتی یا یک موزیک گوش دهیم،مخاطب شما نیز به همین شکل رفتار می‌کند.
در این مواقع با استفاده یک فایل صوتی(پادکست) جذاب می‌توانید مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کنید.

04
مجله الکترونیک

خدمت جدیدی از حرانت برای نمایش یکپارچه متن، تصویر، ویدیو و محتوای صوتی در یک مجله آنلاین

تولید محتوا
تولید محتوا در حرانت

ما برای تولید محتوا چه کاری می‌کنیم؟

در ابتدای کار پژوهش دقیقی در خصوص محتوای شما انجام می‌شود. به این صورت که تمامی کلمات کلیدی بازار هدف کسب و کار شما در قالب فایل اکسل آماده شده تا در فرآیند انجام پروژه استفاده شود. این پژوهش از کلمات کلیدی پر سرچ در گوگل و رقبای شما جمع‌آوری می‌شود. سپس با تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی، تقویم محتوا آماده می‌شود. بر اساس استراتژی تدوین شده، نویسندگان متخصص حرانت، فرآیند تولید محتوا را آغاز می‌کنند. این محتوا بر اساس نیاز کاربر بوده و به هیچ عنوان کپی و حتی بازنویسی از دیگر سایت‌ها نخواهد بود و در آن‌ها محتوایی کاملاً یونیک، خلاق و ساخته ذهن نویسنده تحویل داده می‌شود.

سوالات متداول

به شما می‌توانید از تیم تولید محتوای متخصص حرانت بخواهید کلمات کلیدی مدنظر شما را به‌طور مناسبی در متن تکرار کنند و نکات دیگر همچن عنوان‌بندی و لینک‌دهی به صفحات داخلی را رعایت کنند و یا رعایت تمام نکات سئو را به تیم متخصص ما بسپارید.

حرانت مطابق قواعد گارانتی بسیار عالی از خدمات ارائه شده پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این شما به تدریج می‌توانید تیم تولید محتوای خود را تشکیل هید تا خروجی کار دقیقاً همان چیزی باشد که مدنظر دارید.

خدمات تولید محتوای حرانت در سطوح و کیفیت‌های متفاوت ارائه می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه‌ها با تیم مشاوره ما تماس بگیرید.

راه‌های ارتباطی

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر فقط کافیست با یکی از راه‌های ارتباطی ما، با ما در تماس باشید...

راه‌های ارتباطی ما