هدف از تولید محتوا
اهداف اصلی تولید محتوا
بازاریابی محتوا به صورت کلی از سه حلقه اصلی تشکیل شده است: استراتژی محتوا، تولید محتوا و انتشار محتوا. حلقه تولید محتوا، کلیدیترین بخش از این زنجیره خواهد بود. به این دلیل که اگر حتی شما استراتژی محتوای کامل و دقیقی تدوین کرده باشید اما قدرت اجرا و پیادهسازی استراتژی را از طریق تولید محتوای اثربخش و تولید محتوای متناسب با نیاز مخاطبان و استراتژی تدوین شده، نداشته باشید عملاً در فرایند بازاریابی محتوا موفق نبودید و طبیعتاً پس از انتشار آن محتوا نیز موفقیتی را بدست نخواهید آورد.


